29 Kasım 2016 Salı

Ben Söylerim Başvurusu

Yeni ses yarışması Fox Tv ekranlarında izleyiciyle buluşuyor. Ben Söylerim başvurusu ve videolu başvurunun nasıl yapılacağına ilişkin bilgileri sizler için derledik.

Işıklar yanıyor Ben Söylerim çok yakında Fox TV ekranlarında başlıyor. Tamamen yerli formata sahip olan yarışma daha şimdiden büyük ses getirmeye başladı. Her hafta 9 yarışmacının sahne aldığı Ben Söylerim'de yarışmacılar 30 saniye boyunca sahne ışıkları altında sergileyecekleri canlı performans ile izleyenleri ve jüriyi etkilemeye çalışacak. Jüri tarafından haftalık olarak seçilen 2 yarışmacı dokunulmaz olacak ve o hafta hiçbir şekilde elenmeyecek. Canlı performanslar sonucunda kötü performans sergileyen 3 kişi stüdyodaki seyirci tarafından elenecek.

Sizde Fox TV'de yayınlanan yeni ses yarışması Ben Söylerim yarışmacısı olmak istiyorsanız, aşağıda Ben Söylerim başvurusu hakkındaki bilgileri sizler için derledik.
Ben Söylerim
Ben Söylerim programı bir ses yarışması olduğu için başvurusu diğer yarışma programlarının başvurularının aksine başvuru formu doldurularak yapılmamaktadır. Form doldurmak yerine alışılmışın dışında bir başvuru yöntemi olan Whatsapp video başvurusu uygulanmaktadır. Çekeceğiniz videoda Ben Söylerim programına katılmak istediğinizi belirterek, şarkı söylediğiniz bir videoyu aşağıda verdiğimiz telefon numarası yoluyla Whatsapp üzerinden program yetkililerine gönderin.
Videolu başvuru yapmak için kullanmanız gereken telefon numarası: 0530 141 33 60
Comments


EmoticonEmoticon