17 Eylül 2016 Cumartesi

Aşk Kafe Başvuru Formu

Star TV Aşk Kafe başvurusu için programa ait başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir. Aşk Kafe başvuru formu ve katılım şartları hakkında tüm bilgiler yazıdadır.

Star TV yepyeni bir yarışma ile ekranlara bomba gibi düşmeye hazırlanıyor. Ünlü modacı Kemal Doğulu'nun sunuculuğunu üstlendiği Aşk Kafe, daha şimdiden seyircilerin ilgisini çekmeyi başardı. Bu kafede sonu evliliğe doğru gidecek yeni aşklar filizlenecek. Hafta içi her gün yayınlanacak olan programda, evlilik yoluna adım atmak isteyen 7 kadın, kendilerine talip olan damat adayları ile tanışacak. Gelin adaylarına talip olan erkekler, beğendikleri adayları kafenin altında bulunan Aşk Kafe'ye davet edecek. İşte tam burada heyecan zirveye çıkacak. Kadın aday, talibinin görüşme isteğini kabul ederse, Aşk Kafe'nin kapısını açacak. Sizde, ucu evliliğe kadar giden Aşk Kafe programına başvuruda bulunmak istiyorsanız, aşağıdaki Aşk Kafe başvuru formu bağlantısından başvurunuzu Star TV ekibine iletebilirsiniz.

Aşk Kafe Başvurusu

Aşk KafeEkranların yeni yarışma programı Aşk Kafe, gelin ve damat adayı başvurularını başvuru formu dolduran adaylar arasından değerlendirmektedir. Sizde Kemal Doğulu'nun sunduğu bu programda yer almak ve bu heyecanı yaşamak istiyorsanız, programa başvuruda bulunabilirsiniz. Aşk Kafe başvurusu için tıklayın.
Comments

2 komentar

çoook güzel bir dizi özelikle şeymayı nagehanı ve farimayı beğeniyorum onlaraı sevgi dolu öpüyorum bu arada adım melike çobannn

Allahın emri , Peygamberin kavliyle kaderime yazılan bir Melekle hayatımı birleştirerek Peygamber Efendimizin (s.a.s) buyurduğu gibi imanımın yarısını kurtardım Elhamdulillah...

Hayatıma giren ve girdiği günden beri hayatımda birçok şeyi değiştiren , yeri geldiğinde bana bir Üstad , yeri geldiğinde bir arkadaş olan - yeri geldiğinde ise bana bir anne şefkatiyle yaklaşan ve beni benden çok seven bu Meleğe bir evlenme teklifi bile edemedim.Allah ondan Ebeden razı olsun ki bugüne kadar bunun için tek bir kelime bile etmedi.Bende bu teklifi üzerimde bir hak ,bir borç bilerek herkesin gözü önünde ona bu teklifi etmekten Onur duyarım;



Hakk'a giden yolda yalnız yürünmezmiş;

Cennete kadar bana EŞlik eder misin


EmoticonEmoticon