17 Temmuz 2016 Pazar

Ben Bilmem Eşim Bilir Evi Başvuru

Kanal D'de yeni başlayan Ben Bilmem Eşim Bilir Evi başvurusu ve program hakkındaki tüm bilgilere sitemizden ulaşabilirsiniz.

Sevilen yarışma Ben Bilmem Eşim Bilir, sunucusu ve formatı değişerek Ben Bilmem Eşim Bilir Evi oldu. Daha önce İlker Ayrık'ın sunumunu yaptığı yarışmanın yeni sunucuları Ufuk Özkan ve Şule Zeybek oldu. Birbirinden hırslı, eğlenceli ve ilginç çiftlerin yarışmacı olarak yer aldığı Ben Bilmem Eşim Bilir Evi, hem eğlendiriyor. Hemde kazandırıyor. Haftanın finalinde kazanan çifte araba hediye ediyor. Yeni içeriği ve yeni bölümleriyle Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşan program, kısa zamanda izleyicinin beğenisini kazanmayı başardı. Ben Bilmem Eşim Bilir Evi başvurusu internet üzerinden form doldurularak yapılmaktadır. Sizde Kanal D ekranlarında yarışmacı olarak yer almak istiyorsanız, aşağıdaki başvuru formundan yarışmaya başvuruda bulunabilirsiniz.
Ben Bilmem Eşim Bilir Evi

Ben Bilmem Eşim Bilir Evi'ne Katılmak

Araba ödüllü yarışma programı Ben Bilmem Eşim Bilir Evi için başvurular internet üzerinden başvuru formu doldurularak yapılmaktadır. Başvuru formuna buradan ulaşabilirsiniz. Açılan sayfada, kenizin ve eşiniz ile birlikte çekindiğiniz fotoğrafı forma yükleyip, sizden istenilen bilgileri eksiksiz bir şekilde girdikten sonra 'Gönder' butonuna basmanız gerekmektedir. Başvuru formlarındaki tüm yazı ve fotoğraflar formu gönderen kişinin sorumluluğundadır
Comments

4 komentar

İsmi mücahit doğan doğum tarihim 1994 Gaziantep Büyükşehir Belediyesi yaşıyorum

Adım Songül kahriman izmirde katılıyorum 1986

Adım talih Öztürkün gaziantep yaşıyorum

adim yasemin antalydan katliyorum


EmoticonEmoticon