30 Haziran 2016 Perşembe

Güle Güle Oturun Başvuru Formu

Selim Bey'in sunduğu TV8 Güle Güle Oturun başvuru formu, katılım şartları, ve Güle Güle Oturun başvurusu için gerekli olan her şeye yazıdan ulaşabilirsiniz.

Daha önce Evim Şahane programıyla tanıdığımız Selim Bey, yeni programı Güle Güle Oturun ile TV8 ekranlarında olacak. her gün yeni bir ev her gün yeni bir hayat için çalışmalara başlayan Selim Yuhay ve ekibi Türkiye'nin neresinde olursanız olun yeni evinizde güle güle oturmanız için başvurularınızı bekliyor.
Tv8 ekranlarında izleyiciyle buluşan Güle Güle Oturun adlı dekorasyon programı, yeni olmasına rağmen izleyici tarafından çok sevildi. Selim Bey ve usta ekibi, seçilen evleri tekrar dekora ederek, ev sahiplerini mutlu etmeye devam ediyor. TV8 Güle Güle Oturun'a katılmak istiyorsanız, başvurular internet üzerinden form doldurularak yapılmaktadır. Yazımızın sonunda paylaştığımız Güle Güle Oturun başvuru formundaki tüm alanları doğru bir şekilde doldurmalısınız.
Güle Güle Oturun

Güle Güle Oturun Başvuru Şartları

Güle Güle Oturun katılma şartları, program hakkında en çok merak edilen konulardan bir tanesidir. TV8'in internet sitesinde programa katılmak için herhangi bir şarta rastlanmamıştır. Sizlerde başvuru formu doldurarak, evinizin değişimine tanıklık edebilirsiniz.

Güle Güle Oturun Başvurusu

Güle Güle Oturun başvurusu internet üzerinden form doldurularak yapılmaktadır. Başvuru formuna buradan ulaşabilirsiniz. Açılan sayfadaki forma, evinizin dış cephe fotoğrafı ve değişmesini istediğiniz odanızın fotoğrafını forma yükleyip, sizden istenen bilgileri girdikten sonra, kayıt işlemini tamamlamış olacaksınız.

Program ve başvuru hakkındaki görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz.
Comments

17 komentar

Ben sizden yardim istemek için ulaşmak istedim evimizi yapmaniz için yardım istemek için

İlaveten eşim başvurmuştu ismail paltacı bilgilendirirseniz sevinirim Teşekkürler

Başvuru yaptım ben kendim duygu kardaş bilgilendirir misiniz çok merakla bekliyorum

Slm ben barış karatepe evimiz için başvuru da bulundum çok ihtiyacımız var buna maddi durumumuz yok çok rica ediyorum ALLAH rızası için yardımcı olun lütfen lütfen ilgilenmenizi rica ediyorum büyük azimle ve heycanla bekliyoruz bilgilendirirmisiniz ilginize teşekkürler.

Selim abi sizden çocuklarim içim yardım istemiştim çocuklarım oda istiyorlar lütfen yardım edin ben ilkane

Mrb selim abi annemin mutfağı için başvuru yapiyorum lütfen rica ediyorum bana geri dönüş yapabilirmisin

Bir gun cat kapi gelip hayalimi gerçeklestireceginize tum kalbimle inanıyorum buna o kadar cok ihtiyacim varki kelimeler yetmez allah razı olsun simdiden ..

Nasıl başvuracağım selim bey ekibi

Benim durumum hiç yok sizden yardım etmenizi çok istiyorum bu mümkunmu acaba

Merhaba selim bey benim iki engelli çocuğum var ama çocuk odaları yok sizden bize yardım elinizi uzatmanızi istiyorum Lütfen bize ulaşın Teşekkürler

Merhaba selim bey başvuru yaptım çok ihtiyacımız var maddi durumumuz yok sizi sabırsızlıkla bekliyorum bilgilendirirseniz sevinirim

Selim bey annemin mutfagi okadar kötüki,su dahi yok.Yerler inşaat halinde.BUlaşıgını yaz kış dökme suyla balkonda yikiyor.ÇOk üzülüyorum onun için.Sizden ricam annemi bu durumdan kurtarmaniz.Şimdiden hürmetlerimi sunuyorum.ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN

Selim bey üniversite sınavına hazırlanıyorum ama odam yok lütfen yardımcı olur musunuz başvuru yapmıştım ancak dönüş olmadı sizden bir haber bekliyoruz şimdiden teşekkür ederim.

Cok ince bi davranis insaliga ve harikuladeler yaratan sy mimar selim bey basarilar

Selim bey sizde yardım için mesaj atmıştım ama dönüş olmadı allah rızası için dönüş yapılsın çok ihtiyacımız var form dolduracam ama ev tel yok doldurulmuyo

Selim bey bu yazıyı okurmusunuz bilmiyorum ama benim kızımın ikizi var ve ben onun salonunu duzenlemenizi istiyorum aslında mutfagida kötü hangisi için baş vursam anlamadım ve baş vuru formu yapmak istiyorum ama olmuyor

benimde hayallerim var hayatta gercek olmicak ama umidim hic bitneyecek umarim banada ulasirsiniz


EmoticonEmoticon